fredag 20 februari 2009

Pre-visit i Bangalore




Hej allihopa!! Lite kort om pre-visiten i Indien. På morgonen åkte vi limosin till flygplatsen. Eriks första komentar va: wow tänk om Jonny Chash sitter i den..............................och nu har vi kommit fram till Bangalore.
Lite av vad vi gjorde. Kollade hus (många!!!!!), badade mycket, solade, åkte till stan och shoppade, kollade skolor (det blir INDUS International School) och träffade nya svenska kompisar som bor i Palm Meadows där vi skall bo. Var enda Indier glodde, pekader och viskade om mig -svensk blondin;) Vår chaufför hade brunt fönat hår.
Sen var det dags att åka hem - mitt i natten - till kalla sverige. Jag sov nästan hela flygresan hem.

1 kommentar:

  1. Nora jag är din bästa vän och jag kommer sakna dig när du åker!!!!!!

    SvaraRadera