lördag 26 juni 2010

Skojjigt värre!

Under veckan som har gått har jag hunnit med en MASSA skoj med mina kompisar :) I Måndags var vi på Stjernboden och där va även Fanny och Amanda :D Jag fick en jättefin midsommarklänning (som igentligen var en lång-kjol) från Desigual ♥

Lånad bild



Och så fick jag en lila Lise Sandahl blus som jag delar med mamma ♥


Lånad bild igen (jag har blusen i lila)
I tisdags så var Kusinerna, Jag, Mamma och Alfred, Fanny, Amanda, Andrea, Ylva och Sebastian på Ullared! och DRA på trisson! (som Piggely Winks kompis säger) Vi träffade MORGAN!!!!!!! Vi höll på och prata om i vilken ände på Gekås vi skulle börja i och när vi kommit halvvägs så ringde Ylva och sa att Morgan var vid Diskmedlena! Ylva sa typ: "Tjenare, Hur är det?" och han svarade "de e la bra". Ylva: "Mycket att göra eller?". Morgan: "Mm, de knallar". Ylva: "Du får ha de så bra". Morgan: "Ja, du med". typ så.. hehe :) Mamma o Ylva såg Boris åxå :) Hehe. Iallafall så var Amanda, Fanny och Jag väldigt nöjda när vi upptäckte att vi hade pengar kvar och shoppa på Kungsmässan för!! Så på Onsdagen åkte vi till Kungsmässan och Shoppade :) Jag köpte en ögonfransböjare och två brottar linnen :) på torsdagen var vi på Liseberg !! :D Fam. Lindström (kusinerna) , Fam. Adielsson, Fam. Currivan och Fam. Gullaksen var åxå där :) Jag Amanda och Linnéa gick själva och lite med Erik och Andrea åxå. Igår firade vi midsommar, först hos Agneta och Mattias med Kusinerna och sen hemma hos Fam. Adielsson :D Mysigt.
Nu ska jag ut på en promenix med Alfie Vi går nog bort till Birgit o Morfar... :D
hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar