lördag 14 augusti 2010

¡hola!

(igen)


hej svejs iallafall. Ett skepp kommer lastat! Med vadå? Bilder!! (hehe)
Outfit:

Klänning/Kjol: Desigual



Halsband: Julklapp från familjen A. Converseskon är en Tomas Sabo från mamma och pappa.

---------------------------------------------------------------------------

Idag har jag och Oskar byggt mer tictac domino! sen så åkte jag, mamma och åsa till en butik som var lite intressant... Dom hade lixom H&M kläder! Alltså, de var ju liksom en storlek här i den tröjan och en annan storlek i en annan och så, men så bara helt plötsligt ser jag en desigual kjol!!!! Ni vet, vissa kläder är ju gjorda i Indien (även dom flesta desigual)och hon vet vart så hon köper de därifrån! För att inte tala om PRISET!! Min kjol kostade ca. 300 kronor PÅ REA, och vet ni vad denna kostade: 559 rs, ca. 90 KRONOR!!!!! Och kläderna var ju äkta! Hon som ägde butiken var jätteglad för hon sa att ingen som har kommit in i butiken innan har vetat var desigual var!! Jag ♥ desigual! Hon sa åxå att hon älskade min stil! :) Hon har beställt fler desigual-kläder och lovat att maila mig innan. =D
Nu ska jag ni läsa lite och äta lite godis ♥
Kram och godnatt från en (ypperligt) glad nora ♥

Kjolen (man kan ha den som klänning, som jag har) ♥ (samma modell som den andra men annat motiv och mönster!♥)





Dålig bild kvalité men min braiga taklampa i sönder och dom andra e svaga.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar