lördag 14 augusti 2010

Auf der Ganzen Welt ..hmm... (europa)

Tur att mamma bloggar så att ni tror att jag dött eller ngt! Nu har jag ju inte bloggat på hur många veckor som helst!!! Jag orkar inte skriva så där suuuper långt nu, men sen sista jag bloggade har jag varit i/ gjort...
Varit i Sthlm, Norrköping, Oslo,
Vart på bio 2 gånger, shoppat med amanda, åkt till tyskland (♥♥♥ shiiit va kul vi hade ♥♥♥), kommit hem från tyskland, shoppat ännu mer med amanda (jag vet...), sagt hejdå till alla och sen så har jag åkt tillbax till indien, börjat i sexan, gått en hel vecka i sexan utan att dö och ja... nu är det helg. Igår var det middag hemma hos familjen Ekberg♥ Åsa, alltså... guuud vad god mat hon fixar! jag och Oskar kom åxå på att vi hade skiiit mkt tictac burkar så ja, vi gjorde ett tictac
domino! Det blev skiitcoolt! vi har även gjort ett idag...

Nu orkar jag inte skriva mer.... eller vänta, jag ska fixa ett inlägg om idag bara efter detta... hehe

Hasta la Vista! (jag har börjat i spanska... :D)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att du har börjat blogga igen. Och vilka fina kläder.
    Kram från farmor

    SvaraRadera