tisdag 17 maj 2011

Vet ni vad

det mest frustrerande är på en härlig helg?
Att vårt supersega Internet inte kan lagga H&M Shop Online! Gahh, jag ville spana efter lite duv-blått... Nåja, jag hoppas nästan att det inte funkar dem två sista veckorna, jag blir ju så distraherad när jag pluggar annars ;) gärna facebook med.. :) Det är ganska jobbigt nu dock med det där H&M problemet, när man kommer hem från skolan efter en svettig dag.

Igår skrev jag på facebook "Jag blir så förbannad att jag snart grinar. Jag har en exam imorrn och dokumentet att plugga från går inte att ladda upp pga. detta j*vla nätet! Hell.... ;( ". Tur att Åsa och Tomas har ett annat bredband just igår, så att jag kunde cykla upp och printa ut dem 2½ sidorna jag behövde. Examen är avklarad, och läraren råkar vara sjukt generös mot mig, och har bla. skrivit i min rapport att jag är "one of his BEST students". varför vet jag inte, kanske för att jag är lite mer independent och inte måsta hoppa upp och fråga mina kompisar "ska jag skriva det eller det", eller "vilken färg, hur gjorde du, hur ser din hemsida ut?", etc... ;)

Ahh, Kram på er!

(Tidsinställt inlägg, bara kände för det, så att ni ser det andra inlägget och hinner kommentera, haha! .. :)

1 kommentar:

  1. Of course you are one of the teacher's best students. You are also one of my six (soon seven) best grandchildren.
    Lots of love from farmor

    SvaraRadera