måndag 19 mars 2012

Gårdagen

Igår vaknade jag tidigt (som vanligt på helger, vad är fel med mig?!) och sen jobbade jag med Idas och mitt NO projekt (som är inlämnat nu, så himla skönt!). Runt halv ett gick jag till Almås, där fina tjejerna spelade. Vanessa vad också där och tittade:) Vi vann med 1-0, det andra laget ska vara nöjda med att dom bara förlorade med ett mål, för tjejerna var grymma. Efter det kollade vi på Vanessas lillasysters lag (flickor 04), gud så söta dom var! Tänk att man vart så liten, haha...

Killarna (p97) spelade efter dom, så jag, Vanessa, Emma, Linnéa och några andra i laget tittade på dom med. Dom vann med, fast jag måste säga att domarna va lite wierd. Lindome fick i alla fall 2 utvisningar samtidigt, så dom andra gjorde mål, men 4-3 blev det tillslut...

Efter matchen gick jag hem, och sen gick jag tillbaka för träning. Sen hände det inte mycket mer den dagen ;)

Det var gårdagen det, mycket sport i helgen, härligt!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar