fredag 10 april 2009

Framme i Indien :)

Heej,

Nu har man flyttat till Indien då! flygresan är lång men "resan är mödan värd"

- or not! Fast det var det nog för vi träffade pappa första gången på nästan 4 veckor (han mötte oss på flygplatsen) Just nu har jag äs mycket hemlängtan jag saknar alla goa kompisar hemma i Sverige...snuft.

Idag var vi på palm meadows och badade i poolen, där träffade vi Jacob, Linnéa, Johan och deras kusiner! sen gick Linnéa, Felix (deras ena kusin), Jacob, Erik och jag och köpte glass i glassbaren...mmm. Killarna stack hem så fort dom fick sin glass men Linnéa och jag satte oss ner och tog det lite lugnt. Sen målade vi en stund innan vi alla gick och åt! Imån ska jag och mamma kanske gå på pedikyr...lyxigt<3

Nu ska jag gå och lägga meej för klockan är 23.05.

Nora<33

10 kommentarer:

  1. Nu har vi installerat webkameran, så vi hörs imorgon fm/morgon.

    SvaraRadera
  2. Ja de gör vi! ser fram emot att få se er för jag långtar såååååååååååååååååååååååååååå efter er!

    SvaraRadera
  3. Jag gick upp halv sju imorse för att skypa med er!! PS. min blogg heter www.tjabanono.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Urkäkta! vi trodde inte att ni var vakna:(

    PUSS Nora<3

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du är följare i min blogg nu!!!
    Jag saknar DIG jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ses på skypen

    SvaraRadera
  6. heeej Nora

    saknar dig mer än 1.000 choklad bitar!!!
    Jag kommer följa dig i din blogg men har du hotmail???

    Många kramar från Elina:)

    SvaraRadera
  7. kul att du kommer tillbaks i 7:an,
    och inte stannar där längre

    SvaraRadera
  8. Neej, jag har inte msn men jag tror jag ska börja spara till en egen laptop och kanske få lite bidrag av tomten men jag vill ju ha kamera+ ipod oxå.....

    om jag skaffar en (rosa) laptop så ska jag ha msn på den!

    SvaraRadera
  9. cooooooolt en ROSA laptop



    puss puss saknar dig

    SvaraRadera
  10. tilda ska börja i skola snart stor
    flicka vaa

    //elina

    SvaraRadera