fredag 5 februari 2010

Hejj hopp spurtande galopp!
Denna veckan gick fort...
Måndag: Sjuk
Tisdag: Gjorde typ ingenting, kusinens födelsedag
Onsdag: Firade Jacob 12 år
Torsdag: åkte till polisen för Visa sak, pluggade lite
Fredag: pågående....

Ja, vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag ta en dusch, äta och sen ska jag passa Oliver och Moa! Linnéa e på leader ship camp så denna gången får jag fixa det själv! Det ska nog gå bra. Har lagt både Oliver och Moa själv förut! Erik, isac o Jacke ska vara hemma hos Tullbergs. Snart åker Åkerbloms hem till Sverige och sen flyttar dom till Singapor. Åhh, vad jag kommer att sakna dem...
Nej, nu måste jag nog duscha och så....
Ha en underbar Fredag och så kanske vi hörs!
PUSSmEEJ

4 kommentarer:

  1. Hej Nora!
    Jag heter Maria och har mailat med din mamma då vi ska flytta till Bangalore i sommar. Mina döttrar och jag tycker du har en väldigt fin blogg och flickorna tycker det är extra roligt att läsa om vad de svenska barnen har för sig hos er. Ha en kul helg!
    mvh
    Maria

    SvaraRadera
  2. Tralalala! Ja, något måste jag ju kommentera så att du inte blir besviken.
    Kram farmor

    SvaraRadera
  3. Vi kommer att sakna dig med Kram Kram Tack för igår:)

    SvaraRadera
  4. Maria- Tack så mkt!

    Farmor- hihi

    matilda- Det var så lite så! Saknar er redan!

    SvaraRadera