tisdag 2 februari 2010

Morning ;)

Vi har sov morgon så kan berätta lite om gårdagen för er. Jag gick upp tidigt för att locka håret. Vi skulle ha uppträdande i engelskan. Första lektionern va PE (sport) så vi gick dit. det tar en liten tid att gå dit för skolan e ju så stor ;) På vägen dit fick jag skitont i magen, typ som kramper så jag va inte med på gymnastik, som vår grupp hade, utan satt ner hela tiden...
Efter ca. 50 minuter hade det ändå inte gått över så jag sa till min lärare och hon frågade om jag ville gå till skol-sjukhuset. (det är väldigt litet) Jag sa att jag ville gå dit för dom har sängar där så man får ligga ner. Jag låg typ i en timma och efter hade jag lite ont fortfarande och dö ont i huvudet. Jag va varm och tomatröd i ansiktet. jag fick ringa mamma och hon sa att hon skulle skicka chauffören för jag lät inte så bra. Läkarna tog tempen på mig för jag va så trött, varm pch svettig, fast att det var fläkt på, men jag hade ingen feber. Fick ligga där ytterligare en halv timma (vi bor typ 30-35 min. bort från skolan) Sen kom chauffören och vi fick lappar och signaturer mm. sen kom vi äntligen hem! Låg i sängen hela dagen.
Måååste ruuusa
PUSSmEEJ

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bra nu igen!

    SvaraRadera
  2. Vad synd om dej att du har ont i magen! Nu fick ju ingen se dig på uppträdandet med ditt lockiga hår. Som tur är så låter det ju inte som något allvarligt. Idag är det Samuels fördelsedag. Snacka om att tiden går fort.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  3. Anna- Jag tycker åxå att det äe skönt ;) Magen av alla ställen gör ju ontontont!

    Farmor- ja, tänk va tiden går fort. Snart har ju vi en liten bebis å!
    Ne, det var inte så allvarligt, gjorde bara ont;)

    SvaraRadera