lördag 17 juli 2010

Mot Stockholm

Just nu...





sitter vi i bílen på väg till Sthlm... Vi ska hälsa på familjen Tullberg och sova över där :D Imorgon bär det av till Norrköping, där vi ska sova över på hotell och gå på Kolmårdens djurpark på Måndag. Sedan på måndag-kväll drar vi till Oslo:) På vägen hem därifrån så kanske jag blir avsläppt i Fjällbacka hos Fanny ♥ :D

Nu stinker det här i bilen, det kommer utifrån :S jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan under denna lilla semester.

hejdå :)

Ps. Det är ganska tråkigt i bilen här, långt till Stockholm ju! .Ds.

11 kommentarer:

  1. Hejsan :)
    Jag bara undra hur många mm din locktång är i bredden??

    <3

    SvaraRadera
  2. ska du vara i fjällbacka hos fanny? det ska jag med vara<3

    SvaraRadera
  3. Linnéa- min locktång är i indien nu men jag kan alltid försöka googla :) hehe, Kram och tack för sist <3

    Elina- nej det blev aldrig av.. <3

    SvaraRadera
  4. Det var jätte kul att träffa er :D
    Bara ett år kvar tills nästa gång :/
    Kram, Evelina <3

    SvaraRadera
  5. hej! har varit på dåligt humör hela dagen saknar dig och älskar dig med. syster grön

    SvaraRadera
  6. Saknar dig och älskar dig kom hem snart. syster grön<3<3<3<3<3<3<3<

    SvaraRadera
  7. Saknar dig och älskar dig kom hem hem snart. Syster grön<3<3<3

    SvaraRadera
  8. ebba lindström28 juli 2010 kl. 09:34

    Saknar dig och älskar dig syster grön<3<3

    SvaraRadera
  9. Saknar dig och älskar dig kom hem snart syster grön<3

    SvaraRadera
  10. va det trevligt i sthlm ?? ♥

    SvaraRadera
  11. Evelina- Jättekul <3 kram kram

    Syster grön- samma mitt hjärta!

    Amanda- Jätte! <3

    SvaraRadera