söndag 11 juli 2010

urrkk...

Vaknade kl. halv 10 och mådde inte så bra.... :( Jag mådde ganska illa men sen sov jag i 2 timmar och nu mår jag prima. Mamma sa att det förmodligen inte va magsjuka utan att jag nog hade ätit ganska mycket godis igår och har sovit för lite. Nu har jag inte så mtk att göra.... Jag får inte röra Alfred heller försen det är bevisat att de inte är magsjuka... menmen..

Igår va vi vid havet med familjen Adielsson, familjen Thorsen och familjen Wångstedt :D Det var superkul! jag badade 5 gånger! Vi var i Smarholmen och där finns det en trampolin :) Varje gång man hoppade första gången känndes det dom om det var kallare än is men de kändes varmare och varmare ju längre man var i :) Det blev ju varmare i vattnet under dagen åxå...

Nu ska jag gå och kolla på "Vem vet mest?" på Svt 2 xD hehe

hejdå :)

1 kommentar:

  1. Hoppas att det inte var magsjuka! När åker ni till Stockholm? På lördag? Skall försöka komma och hälsa på under veckan.
    Kram farmor

    SvaraRadera