fredag 3 december 2010

Dag 02- Mina föräldrar

är dom bästa i hela världen

Min mamma- Lena- är snäll, väldigt. hon har bra smak och är rolig och hon är oftast villig att kompromissa om det är något vi vill ha. hon säger alltid vad hon tycker och det är alltid henne jag ringer om jag inte vet om jag ska köpa något eller inte!

Min pappa- Patrik- är jag stolt över. visst kan han säga till en på skarpen om man inte gör som man är tillsagd men då förtjänar man ju det (även fast man inte tycker det just då!). pappa skämmer ofta bort oss om det är någt vi vill ha :) han är också rolig. jag är mest lik min pappa- jag har till exempel ärvt min "hobby" att reta erik ;) hehe. och pappa retas lite ibland åxå. men pappa tycker inte om kladd och när det är rörigt. men jag bryr mig liksom inte om mitt rum, för jag orkar ine städa det....och vi har ju maid!

3 kommentarer:

  1. Tänk vilken tur du och dina bröder har som fick världens bästa föräldrar! Vad roligt att du gillar din pappa! Där tar jag åt mig äran lite grann, det var ju till största delen jag som uppfostrade honom.

    SvaraRadera
  2. Hos moster finns det ingen maid!

    SvaraRadera
  3. Tack söta Nora. Du vet väl att du är världens bästa dotter (för mig). Konstigt att du glömt skriva hur arg jag kan bli......fast det gör ju inget att ingen vet det....förutom Oskar då! Puss & kram ma

    SvaraRadera