torsdag 16 december 2010

Dag 03- Mina syskon

Eller... jag tror att det var den dagen!


Mina bröder är dom underbaraste! Båda sjuka nu dock :( *
Erik är en sportig kille som är väldigt bestämmd av sig, men så rolig han är också!
Alfred, är den absolut sötaste bebisen jag har sett och är så fruktansvärt gullig när jag skrattar!
jag älskar ju mina bröder fruktansvärt mycket, även fast jag ofta kan bli SJUKT STÖRD PÅ ERIK!!! sysonkärlek kallar dom det.... :) Och visst är Alfred- den bortskämdaste ungen- jobbig när han tycker att vi är tråkiga som inte leker med honom i flera timmar som hans/vår Nanny!




jag och erik


erik

och världens sötaste Alfred
så nu ser ni! visst är dom underbara! :D

1 kommentar:

  1. söta bilder =)
    hur gammal är du som bloggar ?
    <3 Godkväll <3
    ; )

    SvaraRadera