onsdag 12 oktober 2011

Jättemycket att berätta!

Hej!

Jag härregud vad mycket som hänt. Jag var ju ledig FYRA dagar förra veckan och spenderade 3 av dem bara med mina nya underbara kompisar! Gabi och Arya, love♥ Vi har bland annat dansat Dandya, med pinnar! Jag ska förklara! Igår åkte jag hem med feber från skolan. Idag har jag vart hemma. Tips: Om du redan bestämt att vara hemma och bli "frisk" nästa dag, låt ingen väcka dig! Jag sov till 10 idag, wonderful. Kände mig bättre redan imorse, har inte sovit ut på länge... Inte ens mina fyra lediga dagar.. ;)

I torsdags var pappa hemma i ca 18 timmar, han kom från Sverige med köttbullar, leverpastej, ost, godis, ostbågar, smörgåsrån, hönökaka, lingongrova etc... OMG!!

WE WILL ROCK YOU practice är kul:) fast det var bara sex st. som stanna kvar i måndags... i tisdags åkte jag hem... och idag är det onsdag. Oj, det är redan torsdag imorgon! tyvärr kommer jag, Gabi och resten av deltagarna vara tvugna att öva mellan halv tio till halv fyra på lördag :( Sad news... Men, Vi har 9 dagar på oss att få allt färdigt. När det var så många dagar till Mamma Mia övade kören med skådespelarna, utan texter, och alla kunde sina repliker. Nu vet jag inte om alla scener ens är ihopsatta.. Men det funkar nog. Eller det måste det!

Nu ska jag titta ikapp mig på Swedish Hollywoodwifes :)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar