tisdag 28 maj 2013

Gårdagen-måndag

Igår hade vi 'hela skolan spelar' vilket betyder att alla 8or och 9or uppträder för 4-7orna! Va sååå nervös på genrepet men det släppte helt sen, så skönt. Sen hade vi bild innan vi sluta 12. Då cykla Maja Fanny och jag hem till mig och så gjorde jag pannkakor och så pluggade vi. Sedan åkte jag och Maja hem till Maja och sen till Ica innan vi cykla upp till barnsjön för "klassens dag". Egentligen är det 10e juni men vi valde att göra det på kvällen så vi är lediga då, aaah va skönt! Jag, Amanda, Fanny, Elina och alla killar badade (!) och jag och Amanda va i jättelänge haha! De va faktiskt inte sååå farligt. Blev dock myggbiten ÖVERALLT.
Efteråt gick jag och Maja till Fanny och pluggade ännu mer. Och så åt vi kvällsmacka med. Åkte hem runt tio och satt och pluggade tills kl 2 på natten!!! Så jävla trött var jag haha.... Men det var värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar