onsdag 1 maj 2013

Valborg 2013

Hade en såsåså bra Valborg med underbara människor! Kan dra lite från själva dagen med förresten haha.

So provet gick bra hoppas jag, klarade sista frågan och den var svårast! Satt dock inte 90 min utan 160 min haha!! Läraren gick runt efter halva tiden och konstaterade att typ alla var på fråga 2/7 så han sa att man fick sitta längre haha. Efter skolan drog jag hem och sen var det träning! Kände mig lite seg men annars var den bra.

Efter träningen duscha jag och Linnéa och så drog vi till Max där våra + ebbas familj var! Så åt vi god mat och efterrätt och chilla lite. Sen gick vi ner till centrum och träffade några riktiga goingar! Vi gick till Linnéa och prata, kolla CL matchen, dansa och åh hade så kul! Drog oss tillbaka till Max runt tolv och sen gick/cyklade min och kusinerna (ebbas familj) hem till oss runt ett. Eller Johan skjutsade Ebba hem och jag Maja, och resten gick. Somnade runt två!!

#yoloswag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar