söndag 17 oktober 2010

Äntligen går det att blogga!

*Wihooo*

Det har varit något fel på internet, det tog 100 år att öppna bloggen och längst upp stod det "Websidan kan inte visas" så det gick inte att logga in :( Men nu har det löst sig! Jag får uppdatera er lite om vad som har hänt:
Vår Mamma Mia musikal är om en vecka ♥ Jag har sålt biljetter till 20 pers. troligen mest av alla... :) (Svenskar i indien, you know)
Idag är det bara 6 dagar kvar tills Familjen T kommer hit!! Jag längtar såååå mkt! Det ska bli huur kul som helst. Dom kommer natten till Lördag och på lördag kväll e det mamma mia :D
Jag och Oskar har typ blivit ljudboks-narkomaner ;) Vi lyssnar till och från skolan och ibland går vi till affären och köper godis och sen går vi hem o lyssnar ;D

Eftersom att jag inte har kunnat blogga på ett tag så bjuder jag från några bilder från systemkameran :)

Se & Njut!




kram

2 kommentarer:

  1. Hej visst kan du rösta på min outfit? Det skulle va jättesnällt o ja skulle bli jätteglad!! :D ♥♥

    http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

    SvaraRadera
  2. I love your camera ♥ Is it yours ?

    SvaraRadera