lördag 2 oktober 2010

Å gud...

Hej bloggen, och hej alla läsare.

Ni kanske undrar varför jag ine har uppdaterat bloggen, men det beror på att internet inte har velat sammarbeta med blogger/blogspot de senaste 2 veckorna så.... Inte bara lathet ;)

Ja, vad har hänt här då....? Jag kan säga att det roligaste har varit:
  • Att spela Rock-Band med Matin och Oskar :D
  • Att vi har..... Köpt en systemkamera!!!! Jag är jätteglad att vi (familjen) köpte en för jag äääälskar värkligen att fotografera :D Vi köpte en Canon EOS 550D! (fats jag betalar ju inte!!), samt lite tillbehör såsom objektiv. Den tar superfina bilder utan någon träning!
Ja, ni kanske anar att jag är glad! Hihi :D

Men nu måste jag sova, klockan är 01:00.... :O
(jag bloggar från Safari nu, annars hade det inte gått!)

Godnatt o hejdå :)

En utav bilderna tagna... Dock blev Eriks arm suddig.
Alfred
Erik

(detta har jag längtat efter att få skriva): Bilderna är tagna med (familjens/vår/partly mine??) Canon EOS 550D

:] ♥


2 kommentarer:

  1. Anna- Tack, Det ar jattekul att ha den! (det ar ju inte bara min men nastan bara jag som anvander den! ;D hehe) ♥

    SvaraRadera