lördag 30 oktober 2010

Thai

hej nu sitter jag i Thailand på ett internet café och gör lite skoljobb... :( Men de måste göras och jag har redan pushat de 3 dar framåt... Vi är ju som sagt i thailand och de e underbart, med gott folk o allt. här på internet cafeet så sitter jag mellan två svenskar, hehe ;) på en affär här stod det "Skradderi" o "tiger of sweden style". hehe, turister eller.....



måste bara säga att jag har en fotoblogg som heter http://www.norafotar.wordpress.com/ så där kan ni titta in. titta även in på: http://www.gullaksen.blogspot.com/ o kommentera! :) jag har inte riktigt börjat blogga jätte mkt där en men de tar sin tid att lära sig wordpress!



nu måste jag göra färdigt mitt arbete.....

skriver kanske ngn annan dag eller när vi kommer hem och internet fungerar!!!!!!!!!!!!



kram och ursäkta stavningen för jag har skrivit så snabbt!

Just nu. ignorera pappa i bakrunden, hihi!

1 kommentar:

  1. Vad kul att höra ifrån dig även när du är bortrest! Ha det så jätteskönt!

    SvaraRadera