måndag 15 november 2010

Bara så att ni vet att jag lever...

hehe ;)

internet strulet har inte löst sig förrens nu (kanske), eller så har jag tur, så jag tänkte skriva lite hät, blir nog inte så långt inlägg dock, har haft huvudvärk halva dagen och ska snart sova.....

I fredags när jag vaknade fick jag byxor, sov trosor och the sims 3 för pappa kom hem från sverige :) sen när vi kom ner till köket så vart heeela bänken full av godis och snacks och mat och sånt!! :D I fredags-kväll gick vi till klubben med ekbergs och sen gick jag och oskar hem och spelade massa sims :) i lördags så spelade jag sims med oskar, sparkcycklade lite åxa gjorde vi :) sen på kvällen var vi barnvakter åt Ingrid, Edith, Jacob och Erik och sen Alfred åxå :) vi lekte IDOL med tjejerna och dom tyckte att de var så kul och jag skulle sminka dom och grejjer :) Jag gjorde även namnskyltar till mamma o pappa innan jag gick som dom skulle använda på sparkcyckel-middagen....

i Söndags så slöade jag mest, spelade sims och åt lunch vid poolen ....

idag hade vi childrens-day på skolan. PYPs var lediga men vi var tvungna att gå till skolan... Iallafall fick vi ha egna kläder (inte uniform) så hade lärarna uppträdande för oss, i början var de tråkigt med indiska klassiska sånger med sen började lärarna dansa kille-o-tjej till min favvo-bollywood låt :) Jag och oskar hade iaf jätte-huvudvärk när vi åkte hem men vi vär dom enda + chauffören som åkte i en 7-säters-bil så vi drog fram mitten-stolarna och satte oss längst bak :) vi fick även låna lite pengar av Santhosh så vi stannade på ett "bageri" och köppte lite gottgott :) childrens-day! ♥

nu måste jag gå och lägga mig!!
puss''*

(de blev ett ganska långt inlägg ändå!, och ursäkta stavning!)

2 kommentarer: