tisdag 30 november 2010

Sorry

Jag skulle ju börja med listan men due to plugg, adventsfika och INTERNET vs. Blogger strul så får jag börja idag i nästa inlägg. Nu fanns det ju ingen dag som var "Min bästa kompis" men jag kan presentera dom iallafall! Dom heter: Panodil, Hostmedicinen och doseraren. Så snälla så :)

Jag har en fruktansvärd förkyldning med hosta och allt. Inatt sov jag med långa pyjamasbyxor, pyjamaströja och långlång morgonrock och jag blev knappt varm! Plus att vi bara hade AC:n på One fan-speed och en timma! gud.... och ändå va jag tvungen att gå till skolan och göra engelska prvet. för er som inte vet så har vi EXAMS nu. Som slutprov fast vi har det fyra ggr om året och till julen och sommaren så har vi bara varannan dag i skolan med två 2hs långa prov och sen en ledig dag för plugg. Bra tycker jag men man måste lixom komma även om man är helt död typ!

kram

1 kommentar: