onsdag 24 november 2010

Tillbax i bangalore

jajjamensan, men det är inte det jag ska focusera på idag.

i bloggvärlden har det den senaste tiden funnits en så kallad lista. en lång en. men som Klara sa så är den kanske lite vuxen och vi kanske är lite för unga för att svara på vissa saker som kanske inte änns hänt. Men Tyra, hade gjort en annan verision av denna lista :)

jag tänkte göra denna lista så har jag en bra andledning att uppdatera varje dag :)

Dag 01- Om mig
Dag 02- Mina föräldrar
Dag 03- Mina syskon
Dag 04- I min väska
Dag 05- Något som upprör mig
Dag 06- Lite onödig information om mig
Dag 07- Vad jag tycker om skolan
Dag 08- Hur jag var när jag var liten
Dag 09- Mina skolor
Dag 10- Något jag tycker är läskigt
Dag 11- Det här åt jag idag
Dag 12- Min dag
Dag 13- Mina drömmar
Dag 14- Något jag saknar
Dag 15- Varför jag bloggar

Dag 09 ändrar jag från Mina jobb till Mina skolor eftersom att jag har haft 2 :) mitt endaste jobb har vell varit barnvakt och det är vell ett av dem roligaste :) ♥ ( iaf med Oskar eller Linnéa!)

Dag 01 kommer antingen imorgon eller senare, för nu har jag inte tid!

pusspuss

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du oxå tänker göra den! Jag har hittat din blogg genom Klaras, och jag tittar in då och då :) Tycker att du skriver bra, och det är roligt att läsa om hur det är i Indien! Kram

    SvaraRadera
  2. tack till dig som gjorde om den ska jag säga, hade nog inte tänkt på de annars! :) Tycker om din blogg åxå, om vad du skriver och så :) Kram

    SvaraRadera