torsdag 24 november 2011

En dag man bara måste skriva om.

Idag ar det varit världens. bästa. dag! Inte ofta man nästan svimmar eller gråter av lycka. Och det hände idag. I skolan!

Dagen började med att vi spelade in en lip dub som vi helt själva lagt ihop på draman! Det var våran exam i drama ;) Det blev hur bra som helst, och jag ska visa upp på bloggen när videon är färdig! Och sharea den på Facebook. Vi vill ha många hits! Det var sååå roligt, och den slutade med att vi hoppade i poolen :D Det var en vattenkamera, så när vi hoppat i kastade Ms. Rebecca i kameran! Jag fick dyka ner och hämta den, och den var riktad mot mig. Som tur är såg man inte allt av mitt face när jag höll andan och hämta kameran ;). När jag nu tittade på videon länkad såg jag att det gjorde UBC med :) Visste jag faktiskt inte. Såklart var inte våran lika stor, men bra och rolig tycker jag!

Blöta och nöjda hade vi matte. Jag fick sedan, efter lunchen reda på att jag fått TJUGO av TJUGO på min kemi praktikala exam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag grät nästan!!!!! OMG!

Sen hade vi art exam, och min blev faktikst bra :O Jag ska göra färdigt den på lunchen imorgon :)

När vi kom hem åkte jag och mamma till forum och åt, och jag shoppade på Hilfiger igen :D En pullover  som var beige/grå melerad och ett par blåvita midjeshorts , jättesöta :D

Sen har jag pluggat kemi. Jag HATADE kemi, nu tyckte jag att det var riktigt roligt att plugga idag! Ojdå! Kanske lite gott självförtroende gjorde susen...

Nu ska jag duscha och välja kläder. Vi har mufti day imorgon! Med jul-tema :D

jag hoppas att eran dag ar vart lika bra som min! Men det tror jag iallafall alla på Sinntorpsskolan har haft, för idag fick de sena iPads! J´Jag får min när vi kommer hem :').

PUSS TILL ER ALLA!!!!!
Ps. Jag kommer att sakna min skola :'(♥

3 kommentarer:

  1. Maja och jag undrar vad mufti day är? Härligt att din dag var bra!Kram Anna& Maja

    SvaraRadera
  2. GRATTIS NORA!!!!!!!!!! Så bra gjort!!! Du kanske vill ärva min gamla kurslitteratur och börja på K på CTH så småningom... :) Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Anna & Majjis.
    Mufti day är en dag då man får ha på sig egna kläder, ovh betala pengar för att få in pengar till välgörenet :)

    Maria.
    TACKoTACKoTACK! Haha, nog för att jag inte riktigt vet vad det där ska betyda.... Så tackar jag nog nej ;) Fashiön är min sak!

    SvaraRadera