söndag 20 november 2011

Thursday

Sista chansen att vara hemma. På torsdag, när vi firade mammas födelsedag! På morgonen åkte mamma, Marianne, Hanna, Alfie och jag till Lalbagh Botanic Garden Bangalore! Där strosade vi runt och fotade. Efter det åkte vi, GALET hungriga, till Pizza Hut. Och döm om vår fövåning när Hanna och jag såg en liten trästuga på taket ovanför Bata!!!!!!! Karlsson har flyttat..

Sen gick vi till Cauvery Goverment Store, där vi köpte lite tyger att ha på väggarna, små statuer mm. Jag köpte två prayer beads halsband! Jag ska snart visa det. (Har ni märkt hur många gånger jag säger det och det inte händer? Inte bra!).

Torsdagskväll på klubben, sen lite biologi-plugg. Hade min praktikala examen i det (labratorium och medföljande rapporter), och det gick riktigt bra! Jag sammanställde hur man gör ett plantcells experiment och utförde sedan detta. Detta var alltså på fredagen ;) Roligt!

Fredagskväll hade vi pott-lock party hemma med pappas arbertkamrater! Jag känner mig alltid lite obekväm med att "prata på beställning", för Indiskor pratar knappt! Dock så smet jag och Hanna upp och Tittade på "Jag saknar dig". Den va superbra!♥

Saturday will come later.... :)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar