tisdag 24 juli 2012

Gotland 23/7-12

Hej!

Idag blev jag och Ebba väckta tidigt så gav Anna, Johan, mamma, Ebba och jag oss iväg på en springtur. Slutade med att vi sprang ca 5km i alla fall och det var ju rätt bra endå.

Sen efter frukosten åkte vi till Hoburgsgubben. På vägen hem stannade vi och åt lunch på ett ställe jag inte kommer ihåg namnet på, men hamburgetallriken var god;) Sen stannade vi på Ejmundsgården (Alfred, pappa, Ebba och jag somnade i bilen påväg dit så mamma satt helt själv haha), och sen åkte vi hem till huset.

Det var soligt och lä på altanen så alla var utomhus och läste, solade, spelade fotboll och lyssnade på musik en bra stund innan alla gjorde sig iordning för middag ute :) Vi åt på en jättebra resturang och all mat var verkligen slut efter middagen. Har givetvis glömt av namnet på resturangen men kan fråga någon i huset:) Efter middagen åt vi glass på Glassmagasinet och dom hade över 160 smaker så det var lite svårt att välja..;) Tog brownie och polka och det var jättegott!! Sen gick vi hem och nu har jag och Ebba tittar VD och ska sova.

Hur har vädret varit i Göteborg idag? Här har det varit strålande sol men blåst en del! Hursomhelst, godnatt!❤

1 kommentar: