tisdag 31 juli 2012

Svar på frågestund del 2

Kan du visa bilder på alla saker du äger från juicy couture och odd molly!


Kanske jag skulle kunna, om jag har tid någon gång ;)


Finns det någon du verkligen måste göra innan du dör?


Resa mycket, få barn, träffa någon jag älskar, få drömjobbet, bo i New York, SHOP TIL I DROP etc :D Detta är ju dock önskningar med, men jag vill verkligen detta!!!


Pucko elr oboy? OBOYYYY
Favvo marabou smak? 



Sweitchelnöt, vanlig och apelsinkrokant. ♥


Vilken va den första bilden du la upp på dig själv på bloggen?


Dessa :)


Skulle du vilja vara med i någon reality-serie?
Vilken isåfall?



Ja det hade ju vart kul! Typ Svenska Hollywoodfruar, dock vet jag inet om det ingår i kategorin "realityserie" men tar de endå ;) I Indien skämtade vi om att dom skulle göra ett "Svenska Bollywoodfruar" som mamma och hennes kompisar skulle vara med i ;) ♥


Vilka är dina närmsta kompisar?
(killar och tjejer!)



Svar i del 1 ;*


Skriv 10 sanningar om dig själv och de 5 pinsammaste saker du gjort


Jag avskyr daim. Alla tycker daim är jättegott men det finns inget godis som smakar så äckligt! :OOO


Jag gillar inte pannkakor.. Kan äta det ibland men inte en favvo ;) Amerikanska är goare!


Jag saknar indien skitmycket...


Jag älskar coca cola


Jag äter nästan bara surt godis


Jag hatar när folk tar bort sina bloggar. haha ;)


Jag är addicted till kännslan när man tränat♥


En av mina högsta drömmar är att flytta till New York


Jag vill ha en pojkvän :(((


När jag hittat en bra bok kan jag sträckläsa i dagar. EN riktigt liten nörd är jag ;)


Pinsamheter


Haha har en förmåga av att förtränga pinsamma händelser som tur är, så har inget att bjussa på ;)♥


Kan du visa alla dina nagellack?

Pretty pretty please <3333333



Haha vet inte om jag orkar ;) Fast har inte så många... Ni kanske får se dom när mitt nya rum är klart! Kram



Kan du göra en sån blogglista?

Tex
Dag 1 - i min handväska
Dag 2 - vad jag ör på fritiden
Hihi har försökt mig på det en gång och det gick inte så bra.. Men kan ta upp det om jag har bloggtorka någongång!


Om du bara fick välja två bästa kompisar, vilka skulle det var? P.s älskar din blogg!


Oj, det skulle jag aldrig kunna göra.. Har för många vänner som betyder mycket på olika sätt♥


Kan du visa alla dina saker från victoria secret, hollister och abercrombie and fitch


Har inte jättemycket från dom märkerna (än, heheheh) men om jag kommer ihåg!!! Är sjukt bra på att glömma sånt... ;)


Kan du börja med outfit bilder?


Ja det ska jag verkligen försöka! Dock tror jag att det får bli mer seriösa försök till det när skolan börjar♥


Vilka tycker DU är bäst i 99-98 laget? 5 stycken
Om du måste bo i ett land, Sverige eller indien?



Om jag ska sträcka mig så långt som till fem personer blir det supersvårt, personligen tycker jag att det är många som är lika bra! Men jan ju säga att vi aldrig hade klarat oss utan DIG (Wall), the one and only!! :D♥


Jag är just nu inne i en period när jag saknar allt med Índien, till och med när det var som jobbigast... Men måste nog ta Sverige, har ju min "bas" här ;) ♥






Sista delen avklarad! Fick en "lista" med men sparar den till annat tillfälle ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar