torsdag 12 juli 2012

Idag

Alfred sov hos kusinerna igår för dom ville passa honom idag. Så jag är "ledig" idag. Dock är seriöst alla jag känner bortresta, inte klokt! (Linnéa kommer i alla fall hem troligen ikväll som tur är så har någon att vara med i helgen :P) Men jag har massa att sysselsätta mig med idag :D Har tittat på massor utav inredning och inspiration. Igår satt jag och mamma och planerade mitt rum som vi ska renovera, åh det känns verkligen på riktigt nu! En tjej vars blogg jag kikar in på ibland har en tapet som jag tyckte var fin, så vi satt och försökte läsa oss till signaturen som det stod på den, och efter lite research hittade vi dom :D Så idag när mamma kommer hem ska vi åka och titta på dom tapeterna jag är intresserade av. Eventuellt hinner vi med Ikea också för att titta på säng och garderobssystemet jag ska ha i mitt rum. Är så exited! :D

Lite inspiration. Ska göra mitt rum till en Walk-in closet! Kommer bli fab♥



Hihi en av klänningarna i den här bilden har jag! En vit/orange/rosa/svart randig ♥ Lite kul;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar