lördag 25 maj 2013

Freeeeedag!!!

Börjar med att säga förlåt för dagens uppdatering!!

I alla fall, skolan var ganska chill idag tycker jaaag, spanska test men det var väldigt lätt så det var chill. När jag kom hem pluggade jag (!!), gjorde mat och sen cyklade jag till Wall. Vi mötte Linnéa, Öjje och Roos och cyklade upp till Fagared, men så fick min cykel punka!! Så jag fick gå vid nio typ, från Fagared till Max så att Max pappa kunde laga cykeln. Det tog 40-50 minuter och åhhhh de va inte kul nån stans!!! Kom fram tillslut i alla fall och när cykeln var fixad cyklade jag hem!

Nu är jag sååååå trött så jag ska sova nu, och verkligen sova ut imorgon!!!! Sov inte alls mycket förra helgen så det behövs nu känner jag. Vet inte exakt vad jag ska göra på dagen imorgon men har planer på kvällen, mer om de imon, Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar