torsdag 16 maj 2013

Torsdag 16/5

Idag hade jag Hkk, matteprov, so och gympa! Vi spelade basket utomhus på gympan, såååå varmt! Men det var rätt roligt! Kom hem och hade ca 1 timma på mig att göra två läxor (läsa 35 sidor i en engelska bok och skriva ett brev på engelska), äta och packa träningssakerna, men jag hann faktiskt!! Cyklade till hemspråket och därefter till träningen! Vi hade 1&1/2 timma på plan och sen 30 min konditionsfys, sååå jobbigt!!! Var törstig hela tiden, så sjukt varmt ute!!
Kom hem, åt, duscha och sen intervjua jag mamma till svenskan och kollade hockeyn (vilken straff, så jävla fint).

Nu är jag heeelt slut!! Imorgon är det sovmorgon och bara 1h lektion innan vi ska till fässbergsgymnasiet och sen ska jag med Elina och Fanny till Kungsbacka. Händer lite saker på kvällen med hehe.. Blir toppen, hörs imon ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar