lördag 4 maj 2013

Lovely day

Hade sovmorgon imorse, så skönt! Sen i skolan var det en helt okej dag. På idrotten hade vi fotboll ute och det var såå fint väder. Efteråt hade vi lunch och då cykla jag och Amanda till Ica och köpte frallor osv och satte oss i solen, så mysigt ❤ Sen tillbaka till skolan där vi hade spanska och körde charader, haha! Och jag och Jacob slammade snapchat hela lektionen med hahaha. Sen engelska och sen ÄNTLIGEN helg!

När jag kom hem bytte jag om till träning och åkte till den! Sen åkte jag hem och åt pizza! Vid nio cyklade jag och mötte Wall så tog vi en nutella burk och choklad och cykla till ett berg där man såg ut över hela Lindome! Var såå mysigt! Sen cyklade vi runt ett tag innan vi drog oss hem för de blev så kallt!

Nu har vi precis vart och hämtat Wilma haha och nu ska vi nog snart sova. Haft en jättebra fredaaag, hoppas ni med haft det❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar