torsdag 28 maj 2009

Skype Äger Fettt ;)




Tjenare alla söta läsare.




Ja, Skype äger fett som sagt. Jag o Vanessa o Amanda sitter på skype nu och vi har pratat i över en timma :)



Sen ringde Amanda Maja Å på hemtelefonen och då fick jag prata meed henne oxå :) Det var länge sen, o det är kul o prata med Vanessa och Amanda för det var ett tag sen... Lägger ut bilder på mina kompisar här:

Amanda<33> Vanessa<33
Det var dom. nu ska jag lägga meej o läsa o sen sova. Dröm sött och ha det helt underbart o gott<33>



3 kommentarer:

  1. kul att du kunde prata med dem
    jag håller meee det var länge sen!!

    SvaraRadera
  2. ja, men om du ber amanda ringa på hem.tel. nästa gång vi pratar så får jag höra: your lovley voice

    SvaraRadera
  3. okey

    men vi kanske kan göra något när du kommer hem

    SvaraRadera