söndag 31 maj 2009

Morsdag <3

Hallojj,
Nu är jag tröttt. Ska gå och lägga meej. får nog läsa lite åxå.
Jag berättar om helgen imån. Pappas arbets kamrater från Sverige är här nu Claes och Stefan och dom har varit här sen ca. 12 på dan.
Vi grillade oxfilé och åt potatisgrattäng!.....mumma....
Rästen av skoldagarna slutar vi 14.30 och börjar 9 som vanligt så det är egentligen 1 timma kortare än i Sinntorpsskolan som jag gick i, i Sverige! Imån kommer en norsk tjej hit som heter Mira, hon följer meed meej hem direkt efter skolan och våra Chaufför hämtar för hon bor i Ozone och har en annan buss.

Jag hoppas att ni inte glömt morsdag. De har inte jag.
Grattis till världens bästa Mamma<33>
PS. Mamma har färgat håret så det är typ svart, tycker du blev jätte fin mamma du ser faktiskt ut som ett litet sött troll<33.>

5 kommentarer:

  1. Tack min söta älskade unge! <333/mamma

    SvaraRadera
  2. HÄLSA LENA ATT JAG ÄLSKAR HENNES NYA HÅRFÄRG

    <33

    SvaraRadera
  3. Fick Lena den klänningen i morsdag present???


    Ha de braaaaa

    SvaraRadera
  4. Va kul det var bra att du fixade bilden på dig själv så den blev lite mindre

    SvaraRadera