torsdag 4 juni 2009

DRÖMMAR.....

Ja, de 3 eller 4 sista drömmarna har handlat om alla kompisar i Sverige!, Jag drömde t.ex: första natten om att jag träffade kusinerna Ebba, Maja och åxå Maja D, Ni skulle fått tinnitus i drömmen om ni viste vad jag och dom andra SKREK! Andra natten drömde jag om Amanda, Maja Å och en kompis till men, kommer inte ihåg den sista riktigt men de var nog Fanny och, Oj, vad jag och de andra SKREK o kramades, Denna natten drömde jag att jag satt i min skolbuss o grät och sen såg jag att Ida va där ute där bussen stannade så när jag kom ut kvävde jag gråten och kramade Ida o grät igen!

Ja, nu längtat jag efter er nåt fruktansvärt, och det märks vell!

Jag har åxå drömt på Engelska (iaf pratat i sömnen på Engelska!) Jag sa tydligen:
"GO AWAY"

Nu måste jag rusa

PUSS Nora

3 kommentarer:

  1. jag gråter nästan när jag hör detta
    så vackert att drömma om dina SVENSKA vänner

    SvaraRadera
  2. Men Elinis då de ska du inte göra. ZötiZ<33

    Åå saknar deej =)

    SvaraRadera
  3. jag skanar dig också

    love Nora !!!

    SvaraRadera