lördag 13 juni 2009

Stressen...

Med allt är så jobbig; har jag med det_____....detta tar vi som handbagage.....nej inte den där, det är onödigt.....
Ååå... men det viktigaste för mig är: KAMERAN (info kommer), mobilen, åksjuketablett, hårborste, kläder!!, tuggummi, laddare, (smink), böcker, pennor (färg), solbrillor, bikini, Nintendo DS. Ja, nu var ju det ungefär allt jag packat ner!, om jag inte glömt någon liten sak! Jag kommer åxå sakna min pappa dessa 3 veckor. But, he´ll come to Sweden too...sooooon I hope..

Jag, eller snarare mest mamma har beställt mat till morgondagens middag som ska ätas hemma hos min kära moster, morbror (kan man säga, eller Ingift) och mina underbara Kusiner Ebba (11 i November) och Maja (7 om en månad<33).
Saknar er, saknar ALLA. Fick ett SMS av min moster där det stod: Maja hälsar från Astrid att hon längtar tills imorgon! Svar: Jag saknar deej åxå min lilla Zööding<33, augusti =")
Ha det bra så syns vi säkert i Sommar<33

PUSS till ALLA från NORA =)´



2 kommentarer: