fredag 12 juni 2009

I Göteborg...

...finns det inte Casio 9.1 grön (min kamera) så långt ögat når.
Min pappa var på Elgiganten, där fanns den inte, han var på teknikmagasinet som har 5 affärer i Göteborg, men fortfarande inte ett spår av den. Okej då, sa min pappa jag ska kolla på Expert, men tror ni den finns där eller? Of course not!! Aa, vad trött jag blir och pappa sätter sig snart på flyget! Men det blev en likadan fast brun, den och ljusrosa fanns det, den ljusrosa är jättefin, men Amanda har ju den så det blir ju roligare om vi har olika färger! Brun var den jag hade som andra-hands val om inte gröna finns, det var just brun och grön jag valde mellan, men det blev grön. Ville helst ha den gröna, men se det possitivt: Den matchar väskan skitbra!
Jaja, nu ska jag nog göra ingenting eller nåt =) Börjar 11.15 idag och har bara en ½ timma i skolan, sen slutar jag =-) =-) =-) =-) =-)
Ska sjunga Idas sommarvisa för klassen idag på Svenska. Berättar mer om dagen sen.

PS. Min brorsa har gjort sitt första inlägg, det tog ju sin tid innan han skrev nått.....! Hejdå .DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar