lördag 6 juni 2009

1 VECKAAAA KVAR!

Det är otroligt! Det är endast en vecka som återstår! till Sverige=)
Men samtidigt kkänner jag att; varför avbryta nu när det går så bra. Men den tanken slår vi genast bort, eller vad tycker ni?! JAAAAAA =


Ni får gärna rösta på min undersökning, vil gärna veta hur ofta ni läser =)
Kan ju åxå passa på att säga att jag fått 9 myggbett på samma arm!!! Ska lägga in en bild! Needåp det känns inte alls. Det kliar bara nåt så in i norden =:(

Ja kära läsare idag är det ju Sveriges nationaldag och det ska firas minsan! =)


Ååå, vad jag saknar att kunna sitta uppe sent på sommarkvällarna och skrika MMMÅÅÅÅLLLL!!! Zlatan du är otroligt.....Snyggt Hänke....åå.höhö snyggt framspel Andreas!



Saknar åxå att kuna sitta ute på altanen sent på sommar kvällarna och äta grillat och bjuda hem grannarna på fika!
Ja som sagt ska vi fira Sveriges nationalgag. Det ska firas meed: Matjesill, köttbullar, potatis, janssons frästälse, nuggets, nån äggsak, chees cake (Linnéa rekomenderar den STARKT, minskt sagt!), mammas och Matildas goa bullar och lite annat smått och gott! På terassen har vi en STOR Svensk flagga som va för "liten" för flaggstången vi har i Sverige.
Neej nu regnar det =( Typiskt, men hoppas det går över snart=)
Ha en bra Sverigeda ;)
Tjingeling Tingeling från Nora;)

8 kommentarer:

  1. Det där kortet på Patrik när tog ni det igentligen.

    SvaraRadera
  2. INdien =)

    Bye love

    SvaraRadera
  3. tänk att du kommer om en vecka jipppppppi

    SvaraRadera
  4. Tänk att du kommer hem om en vecka jag längtar det kommer bli så kul!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Mmm,

    vet du om vi får låna huset av Lasse än eller?

    Love er Elinis o Linnéis =)

    SvaraRadera
  6. Blev lite besviken efter matchen i lördags... svenskarna spelade inte så bra och gjorde själv måls assist.... tycker du zlatan är snygg? Jag tycker hans näsa är enorm......

    SvaraRadera
  7. Vem kallar seej Tullberg, finns ju liksom 5 tillgängliga, jag tippar på äldsta barnet:D

    Har jag fel,
    Syns imån

    PUSS ;D

    SvaraRadera