onsdag 10 juni 2009

Kameran jag ska köpa<3

Nu sitter jag och väntar på att Pappa ska ringa.
Förklaring varför:

Jag tänkte köpa en kamera i Sverige i sommar. Mamma sa att om jag inte använder den i sommar får jag ca. 230kr tillbax i skatt för jag bor utomlands, men jag tänkte att de skiter jag i för jag vill ju använda den i Sverige och ta kort på mina fina kompisar o så! Dagen innan pappa skulle åka så kom Mamma på att om pappa köper den nu och tar med den till mig kan jag ju använda den ändå, och ändå få 230kr tillbax!! Smart Mamma....

Pappa kommer hem lördag natt och vi åker söndag natt så det blir ju liksom Hej och Hejdå samma dag! Här kommer en bild. Kameran är en Casio 9.1 mega pixel, EXILIM (om det är nån som bryr sig ;) )
Ps. Amanda du har en JÄTTE snygg kamera, men det beror nog på att du har en sånn jag ska köpa (idag, eller pappa ska köpa åt mig!), fast du har en rosa! ALLA jag känner har jätte snygga kameror! PUSS .Ds.

7 kommentarer:

  1. Jag har inte en egen kamerA men familjen har en jätte bra tillsamans.

    SvaraRadera
  2. P.S när ska Erik börja skriva i sin blogg?
    undrar jag och Lovisa.

    SvaraRadera
  3. Till Linnéa: Han har redan börjat skriva, jag vet att ni har en JÄTTE bra kamera!
    Till Elinis: Ja, den på bilden var egentligen min, men den färgen fanns inte i hela göteborg, så det blir en lika dan fast en JÄTTE fin brun istället!

    SvaraRadera