fredag 22 maj 2009

Vad ska detta inlägget heta då......

No Idea :)

Tja, Nu är det helg och jags sitter bara och njuter av doften av tillagad TACOS!! Mmm, vad got det ska bli och sen bjuder Linnéa på BR ;) Va så förbaskat trött på min "layout" så fixade den...

Hade först tänkt meej en lila backgrund men skulle skoja lite och tryckte på blå och det blev ju äs bra ;) Lägger upp en bild nu på två OTROLIGT söta flickor<3
Blusarna hade vi förmodligen på oss för att skydda axlarna (veldigt solkänsliga), för vi hade ju klänningar under...
Ja kära läsare detta är en av mina otroliga bästisar som jag känt i exakt hela mitt liv + i mammis mage. Våra mammor pluggade ihop och sen har vänskapen växt, och växt....:)
PUSS PÅ ER ALLA SÖTA O OA LÄSARE
HEJDÅ :)
Nora

2 kommentarer:

  1. Nu sitter jag hoss morfar och mormor. Och läser det här innläget. Det var jätte fint kram LAAL

    SvaraRadera
  2. Föresten varför är vissa bloggar du gärna följer gula och vissa vita?

    SvaraRadera