söndag 10 januari 2010

Impressed!

Jag har fått 5 kommentarer på senste inlägget!
Jo tack, Nu mår jag jättebra! Eller nu är jag ganska hungrig för jag har inte ätit frukost!!
Kul att ni gillade layouten på min blogg! Blev väldigt nöjd med headern åxå! Mitt photoshop fungerar ej så..... Äh, jag va ändå urusel på det! Min kompis Linnea A är superduper duktig! Hon kan massor! Hon letar sig fram och det blir alltid jättesnyggt! Det finns en 4 timmars kurs på Moderskeppets hemsida där man kan lära sig en del. Även min Kompis Linnea T är jätte duktig. Åxå på Gimp! På hennes blogg som jag länkar till (tryck bara på Linnea T) kan du se vad hon gjort!
Ha en jättebra skolstart ni som inte redan haft det så ska jag gå och göra läxor =(
Måste dom alltid ge läxor på loven??? Det är ju då man ska lixom relaxa! Fattar dom inte de!
Äh, sån e världen!
PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar