fredag 1 januari 2010

LÅÅÅÅÅÅÅÅNG NYÅRSAFTON............

Nyårsafton blev lyckad. Jättelyckad faktiskt!

När vi kom till Tullbergs började barnen att äta (Inkluderade inte mig för då hade jag varit ända tjejen, utan satt med Linnéa, Alex, Lina & Simon)! det var jättegod mat; Soppa med räkor o tomater till förrätt- gjord av Åsa ochn mums va 're♥, sen potatis gratäng och grillad oxfilé med bianäs sås♥- av många, super truper god cheesecake med svensk hallonsås♥- Mia.

Allt va otroligt gott! Sen sjöngs de lite (lite) singstar! efter tolvslaget gick några hem, dom vuxna (ba' tjejer) hade disko och jag o Linnea körde singstar för fulla muggar! Sen dansa vi lite med tjejerna men sen fortsate vi. Vi körde HELA abba singstar och lite på Svenska hits schlager innan alla hade gått och det bara va jag o pappa kvar kl. 3 ville pappa gå hem, men vi hade luftmadrass uppblåst och jag sover i eriks rum där vi har playstationet så vi bestämde att Linnéa skulle sova över hos oss (kl. 3 på natten) Sjöng hela natten, spelade buzz och ni skulle hört "ska din apa heta baloo? men, men, måste min apa heta mongo då?" haha, jag tänkt på mougli ;) eller när vi sjöng singstar: "Shit jag mitt i den långa tonen" haha. Linnéa skratta så hon vek sig och då vann jag den låten.!! Haha.... Allt vart lyckat som sagt. Linnéa och jag la oss när det började ljusna......6. 30 närmare bestämt..........vaknade tolv.
Tack Linnéa för en 3vlig o rolig (haha väldigt rolig) o låååång natt då.... Haha vi är ju dom seriösaste på jorden...........=) =)
PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar