måndag 7 februari 2011

Arrival.

Efter några spyor i spypåsar och många frågor så kom jag, Erik o Mamma tillbaks med familjen A från flygplatsen. Efter frukosten så myste vi lite sen åkte jag och Erik till skolan.



I Lördags var vi och shoppade i Indiens lilla (smutsiga och sunkiga) smultronställen! Där hittar man orginal Ed Hardy, Ralph Lauren, Roxy, Billabong, Nike, Adidas, you name it, kläder och skor till hissnande priser som affärerna köper in i kilopris. För mig blev det en Abercrobie and Fitch väska som jag ska ha till skolan, samt 3 till till tjejerna i familjen A (L valde sig i födelsedagspresent från oss). Ett par silvriga gladiatorskor till mig blev också inhandlade (denna gången har jag tom. bild på grejjorna!).



I går körde vi samma koncept som med familjen T- först fruktmarknaden, sen brunchen på kempinski. Mycket gott och otroliga kontraste för besökarna!



Idag fick jag "skolka" två perioder och komma hem lite tidigare. Det lät allvarligare än det är, jag hade bara dans och simmning, och simma skulle jag ändå inte göra då jag känner av lite förkyldnings symptomer. Lite tråkigt var det ju då att inte kunna simma här i PM med L o L... ;)



fam. A ligger kvar vid poolen och njuter och jag fixar med bloggar o facebook som jag inte vill tråka ut gästerna med!


nej. nu fungerade inte bilderna. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar