onsdag 2 februari 2011

Tankarna idag.....

Mina finaste, sötaste, och gulligaste tankar idag har såklart gått till söt-kusinen SAMUEL som fyller två år idag! Jag ♥ Dig gullis!!!!!
(den fantastiska bilden är tagen av just C, som kommer idag, bilden är från Alfreds dop)
Sen har mina gladaste tankar gått till Familjen A (L, L o Cs bloggar hittar ni här) som sitter på flyget hit nu och ska hälsa på oss i 16 dagar! Till Goa ska vi med dom också :)

Och vet ni vad, för exakt två år sen, på pricken, såg jag Indien för första gången med mina egna ögon. EXAKT två års sedan vi landade på Pre-Visit. Och blev bjudna på Jacobs födelsedagskalas på stört, av härliga Mia. Och omorrn var det första gången jag träffade fina Linnéa för fösta gången ♥

Ja, det var en speciell dag idag!

Minst sagt.

1 kommentar:

  1. Tänk vad många speciella dagar du har fått vara med om sedan du flyttade till Indien. Igår hämtade jag din dator som jag tar med mig om två veckor. Skall bli underbart att träffa er igen. kram från farmor

    SvaraRadera