onsdag 26 januari 2011

Nu ska jag avsjöja

Att Oskar och jag har en gemensam fotoblogg! (Alltså, jag kommer vara mer ihärdig med den!).
Bloggen heter "Med en gnutta Zoom". Vi har varsitt bloggnamn också, så våra egna namn nämns inte i bloggen. Vi tänkte på "zoom in"- Ines och "zoom out" Otus. Ni kan nog gissa vem som är vem? Jag berättade heller inte att vi hade en miniature photoshoot för lek/småsaker såsom pokémon, goggos (stavning), muffinsformar, mitt lilla bil-usb, paperclips etc :)
Och nu........
bloggadressen! http://www.fotografson.blogspot.com/

Hoppas att ni ska tycka om den,
Ines & Otus, Nora & Oskar
:)

1 kommentar:

  1. Jag får "för stora" bildfiler med min systemkamera så jag kan bara ladda ett i taget. Med kompaktkameran så kunde jag ladda upp 5 bilder i taget till bloggen... Har inte kommit på hur jag kan förminska bilderna i efterhand. Vet du hur man gör?
    Kram Y

    SvaraRadera