tisdag 4 januari 2011

ojdå, det gick fort!

Nu är vi redan inne på sista veckan här i Sverige, och det gick hur fort? Denna veckan ska vi sova hos familjen A, men för mig så blir det att sova över hos Amanda fred- lörd och lörd- sön !! :D ska bli kul :) sista natten blir av hos morfar tror jag sen ska vi tillbaka till Indien på måndag morgon... :(
Det är jättekallt här i Sverige (vad töntigt att skriva det, det vet ju alla!).

Pga alla strömavbrott i Indien har mitt dator batteri pajat (:/) och jag hinner inte få tillbaka den innan vi åker så familjen A får ta med sig den. ÅhhhH! Dom kommer ju inte försen andra february, hur ska jag klara mig utan min ögonsten tro? D:
När vi först kom hem så fick vi inte våra väskor, och efter några dagar kom Alfreds. Problemet var att alfred hade fått låna supermycket grejjer och klarade sig finfint, och vi andra fick åka och köpa kläder och underkläder som bare den! MEN, Igår fick vi väskorna! Bara ett problem kvar, pappa har iof INTE fått sin väska, och han har redan åkt tillbaka! Men jag blev iallafall väldigt glad över att jag fick min väska för jag har fått sova utan min kära, kära, kära, kära, kära KUDDE i två veckor :( så länge har jag aldrig varit ifrån honom*.

Linnéa tröttnar nog på mig snart när jag sitter här, men om jag ber snällt koanske jag kan få göra ett supersnabbt inlägg om vad jag fick i julklapp? ;) Vill inte blanda in det i detta inlägget nämligen :)

jaja, detta var bloggens absolut rörigaste inlägg!
hejdå :)

2 kommentarer:

  1. Saknar dig redan!! <3 <3 <3 <3 <3 syster grön

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att ni fått era väskor! Hinner vi träffas innan ni åker tillbaka? På lördag kväll är vi bortbjudna. Kram från farmor

    SvaraRadera