fredag 14 januari 2011

när man är tillbaka

natten till tisdag kom vi.
på tisdag kväll längtade jag tillbaks så mycket till sverige så jag grät, och grät, och grät. jag grät när jag dushade till och med. och då var det ganska mysigt, när vi gick och la oss, att krypa upp brevid mamma i sängen. och sen så läste hon några kapitell i LasseMajas Detektivbyrå.

som när man var liten, och inte hade några bekymmer (förutom kanske om jag skulle få ett till syskon eller ej, och det fick jag ju...).

onsdagen gick bra, jag gjorde massor av läxor för att stimulera hjärnan från sverige.

och igår, på torsdag kväll, då blev jag magsjuk. alfred hade smittat mig. men man smittas inte utomhus som tur är, så då kanske jag kan få följa med på middagen vid klubben. i alla fall. det är ju bra.

det var typ en resumé av indien år 2011 hitintills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar