fredag 21 januari 2011

Jag är så trött, så trött.

Jag har ingenting att göra, förutom att blogga vilket jag gör nu ;)

Min tandställning gör ont.

Och jag är så himla trött.

Men jag har sminkat mig lite ändå. Bara för att vara hemma. För ibland känner man ju bara för att känna sig lite fin liksom.

Och jag ska nog* börja med mitt historia projekt sen. det känns nästan lite uppmuntrande. iallafall när det är färdigt. (jag kommer nog att ångra att jag skrev det såfort jag får nästa läxa)


Men vet ni? Jag är lite glad ändå. För tidigt på måndag morgon åker min klass till Leadership Camp i en vecka. Och jag ska inte med. Jag kunde ha varit med dom första dagarna men jag vill inte. för jag längtar hem så mycket där uppe på det berget. så jag är ledig måndag och tisdag och ska ta det lungt. för på onsdag då åker familjen till Dubai, för då är det minsann 'shopping festival' där. vilket är lika med mycket rea, typ mellandags rea fast i Dubai-format.

Förövrigt är jag ganska glad ändå kanske.... för gummiringarna på min tandställning har jag bytt och jag frågade efter rosa denna gången :) jag fick det. då blev jag glad :D

ha en bra fredagskväll, med en såndäringa fredagskänsla i magen :)



*Noras definition av NOG = absolut, kanske, kanske inte under några omständningar, helt osäkert, blir gjort med kanske 49% chans (osv, ofc)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar