tisdag 15 februari 2011

Grattis!

Grattis, grattis, grattis!

Badgalna Lovisa fyller 10 år i dag och på menyn står det grillad Oxfilé med potatisgratäng och smiliepotatisar :) Det är kul att dom är här nu så att vi får vara med och fira och upvakta! Hon verkar ha haft en toppendag! Av oss fick hon en Abercrombie and Fitch väska, en likadan som jag fast i militärgrönt och rött, apsnygg :D

Mamma har varit med hela bunten på ett tempel idag som är nästan som ett tivoli, jättekul är vad jag har hört. Själv har jag inte varit där.

Snart kommer även farmor & Anders att droppa in genom dörren! jag längtar! Farmor har åxå konkat på min laptop som varit på reparasion i sverige! mamma pratade med henne och hon hälsade att det skulle bli ganska skönt att bli av med den efter 24 timmar. Tack bästa farmor!

nu ska jag ha en trevlig kväll och fortsätta uppvakta födelsedagsbarnet.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar