söndag 21 augusti 2011

Danceinstructor

I fredags hade I & E DISCO party, och jag blev anlitad som dans- & lekledare samt domare. Vi gjorde en dans, dansade till Miley Cyrus' Hoedown Throwdown (?), körde dansstopp etc. Dominos Pizza, popcorn och Indisk choklad tårta bjöds det på och alla gick från discot mätta (vissa lite FÖR mätta), glada och med priser och Goodiebags.

Jag hade på mig en stor V-ringad T-shirt från Replay, midjekjol från Molly Bracken och ett glittrigt skärp från H&M. Min hårtoffs från Marc by Marc Jacobs hade jag som armband på min handled :)

Jag hoppas att alla tjejerna var nöjda och glada med min insats, och allra mest I, E, Maria & Henrik själva ;)

2 kommentarer:

  1. Såååå nöjda var vi!!!! Många av gästerna har framfört tack för ett superkul party och det var tack vare dig det blev så lyckat! TACKOTACKOTACK! presentjakten har inletts.. :) Kram M H e o I

    SvaraRadera
  2. M.
    Vad bra! Kände mig nöjd med min insats:)
    Vad roligt, väntar med spänning!
    kram

    SvaraRadera