tisdag 30 augusti 2011

Pappa reser

Och en av destinationerna i höst är USA! Jag vill alltså passa på att beställa lite saker som är billigare i USA. Har strosat runt på Victoria's Secret PINK och Converse. Detta vill jag snart beställa till hans hotell. (När han vet vilket)

Läppglans (SKA jag beställa)

Likaså lite trosor..
Denna tröjan ska jag definitivt beställa!


Och dessa conversen. Jag vet inte om jag ska ha alla, och så är jag osäker på om jag vill ha röda eller mörkblå. Och så har jag en teori om att jag och mamma kan dela på de orange, för mamma vill ha sånna (tror jag..) iallafall. Jag hoppas att detta går vägen!

Vi har pratat lite om att åka till New York, Erik, mamma, pappa och jag när Alfred blir såpass gammal att vi kan lämna honom till moster (payback time efter alla höstar med en sjuk Majjis♥!). Wah, kan. inte. vänta!

2 kommentarer: