söndag 14 augusti 2011

De senaste dagarna...

I tisdags hade Erik, jag, Oskar och Jakob cyckel-jage :) Sen åt vi glass... På onsdag hjälpte jag Simon med matten, för vår mattelärare pratar fort och i en näst intill oförstående accent om man inte bott här i något år. Sen gick Simon, Karin, Erik och jag till poolen. På torsdagen gick samma gäng till poolen och det börade hällregna när vi badade. Askul! Sen gick vi hem till mig innan vi fick köra Simon och Karin hem pga. monsun regnet. Och ändå, på den metern till bilen, droppade det om våra kläder!

I fredags hade min kompis Sreya en sleepover, men jag kände inte för att sova över, min jet-lag är lite konstig. Vi åt på Toscanos och jag åt supergott mört kött (oxfilé) med potatismos och carameliserad vitlök. MUMS!

Igår var jag hemma på morgonen innan hela familjen gick och åt på clubben. Sen stannade vi där i yttligare några timmar och badade och drack milkshakes med några andra svenska familjer och Oskar, Simon och Karin :D På kvällen var det barnvakteri för min del, då sparkcyckel-gänget hade en opening dinner ;)) Vi tittade på film och åt McDonald's, chips, Eclairs och Tic Tac. På kvällen kom Karin och Simon och tittade på film med mig och Oskar. Tjejerna (I o E) satt och tittade på Bron till Terabithia. Erik och Jakob satt och tittade på Camp Rock 2 på Eriks dator i hans rum (vi var i vårt hus), och vi fyra ungdomarna satt i samma soffa som tjejerna och tittade på film på min laptop. Vi har tre Urbanears och Oskar hade med sina, så vi hade varsitt par. Det är supersmidigt att man kan koppla ihop hörlurarna. Siste man hör lika bra som personen som kopplar in i datorn, men det kan variera beroende på märke, vissa Scullcandy's och Sony Ericsson fungerar sådär... Hursomhelst, vi hade en mysig kväll! Lite senare när föräldrarna kom hem låg Erik och Jakob i soffan, jag hade beddat ner två små sovande tvillingtjejer i min säng och jag, Alfred och Oskar låg och sov i mammas och pappas dubbelsäng. Trots det så var det mycket tidigare än vi brukar sova hela bunten.. Haha, vi var helt slut!

På fredag har I o E DISCO party, och jag är anställd som dansledare och domare för 14 åttaåriga tjejor. Haha, jag hoppas att det går bra :D

Lite om min vecka alltså, jag hade så dåligt samvete för att jag inte uppdaterat ;)

KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar